CRM rendszer

Fejtörést okoz az egyre növekvő piaci verseny? Kétségbe esett, mert nem tudja, hogyan érhetné el potenciális ügyfeleit, és hogyan építhetne ki új kapcsolatokat? Az iMaster CRM ügyfélkezelési és értékesítési funkcionalitása biztos megoldást nyújt Önnek piaci pozíciója megerősítésében!

CRM rendszer
  • Emelje professzionális szintre az ügyfeleivel kapcsolatos nyilvántartási és támogató feladatok megoldását az új kapcsolatok felkutatásától kezdve az ügyfelekkel megvalósított interakciók időbeli nyilvántartásán át a partnerek megkereséséig és értékeléséig.
  • Építsen ki új ügyfélkapcsolatokat és közben tartsa meg a régieket! Tartsa nyilván a rendszerben az ügyfeleit, kapcsolatait és a vonatkozó alapadatokat! Kezelje ügyfélszinten a historikus értékesítési adatokat.
  • Tegye egyénre szabottá az ügyfélkezelést. Biztosítson egyedi kedvezményeket és bónuszokat, és vezesse ezeket rendszerezetten.
  • Határozza meg a pénzügyi tranzakciókhoz szükséges egyedi adatokat.
  • Lássa mindig tisztán partnerkapcsolatait. Tartsa nyilván az ügyfélmegkeresések eredményeit, státuszait.
  • Rendelkezzen mindig információkkal az árajánlatokról, megrendelésekről, szerződésekről, illetve ezek állapotairól. Kísérje figyelemmel az erre vonatkozó adatokat és változásokat.

Nem tudja, hogy hol kezdje az új ügyfelek felkutatását? Kérdések merülnek fel a termékeinek és szolgáltatásainak célcsoport kijelölésével? Az iMaster rendszer támogatásával az ügyfelekkel való kapcsolat kialakítása egyszerűbb mint valaha!

  • Menedzselje egyszerűen az ügyfél megkeresési kampányokat és támogassa hatékonyan a kapcsolódó folyamatokat.
  • Bonyolítsa le akadálymenetesen az értékesítési folyamatokat. Oldja meg könnyedén hibakövető rendszer üzemletetésével a felmerülő reklamációkat.
  • Készítsen akár egyedi, akár csoportos számlákat! Bonyolítsa le automatikusan a csoportos számlázást a havidíjas ügyfelek esetében szerződés alapján megtakarítva értékes idejét.
  • Kísérje figyelemmel az értékesítési folyamatot. Menedzselje minden apró részletét az árajánlattól a szerződések elkészítéséig.
  • Kezeljen külön munkalapokat az eseti megbízások követésére.

Az ügyfélkezelés az egyik legnagyobb türelmet igénylő feladat… Használja ki a rendszer nyújtotta lehetőségeket és valósítson meg teljes körű ügyfélkapcsolat menedzselést!

  • Unja a számolgatást, de szeretné látni a számszerű eredményeket? Generáljon automatikus mutatószámokat a megkeresési és értékesítési adatokból.
  • Használja a szofisztikált riportálás lehetőségét! Importálja vagy exportálja a szükséges adatokat Excel formátumban.

Szeretné megtekinteni az iMastert működés közben? Egyeztessen időpontot díjmentes kipróbálásra!


Kapcsolat